zaterdag 4 juni 2016

Global Design Project # GDP038




Hallo allemaal,
Deze week weer een nieuwe uitdaging van GDP, een  sketch van Teneale Williams.
Ik had gehoopt met mijn nieuwe SU producten aan de slag te kunnen gaan maar mijn bestelling is nog niet binnen.


Dit is mijn creatie voor deze chanllenge, voor deze kaart heb ik de Bandana techniek gebruikt. Deze techniek zag ik op een YouTube filmpje van Kicostamps.

De techniek gaat als volgt:
je stempelt een aantal afbeelding op je stempelkaart met Stazon of Basic black, daarna ga je met de sponsdauber eerst met de lichte kleur daarna met een donkere kleur wat vlakken inkleuren: ik heb dat met Wisteria Wonder en met Perfect plum gedaan, als je tevreden bent met het resultaat dan ga je met de Gelpen de lijnen van de stempel omtrekken, daar waar jij het wilt. Ik heb de omtreklijnen met een onderbroken lijn gedaan en binnen de stempel een doorgetrokken lijn, experimenteer!!









Welke SU producten heb ik gebruikt:
  • Cardstocks: whispher white en Ellegant Eggplant
  • Inkpads: Wisteria wonder, perfect plum
  • Stempelset: Butterfly Bassic
  • Ovaal Framelites
  • Trimmer, Tombow, Dimensionals, linnen thread, Clear Blocks

Dit was weer een leuke uitdaging!

Creatieve groet,
Joke Gabriel



4 opmerkingen:

  1. Lovely idea Joke. The highlight strip is so effective. Thanks so much for joining in with this week's Global Design Project sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely card Joke. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen